Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Bill's Honda nsr 250 mc21


Nsr 250 mc21 gullarm (R7L)  μοντέλο 1991(έτος παραγωγής) με δίαφορα καλούδια πάνω του αγορασμένο για καθημερινό μέσο...του Βασίλη...





Μούτρο τύπου εντουρανς με προβολέα για να τυφλώνει

Ξεροκάμπανο και σασμάν (αλλαγμένα απο τον προήγουμενο ιδιοκτήτη)







Στο δια ταύτα ..η μοτο δεν ήθελε να πάρει μπρος και όποτε συνέβαινε αυτό ακουγόταν σαν "βουλωμένη" και δεν ανέβαζε πάνω από 5χιλ στροφές λόγω λάθος συνδεμένων σολενοηντ

Μεταξύ διαφόρων θεμάτων ηταν και τα σλαητ των καρμπ οπου υπήρχε περίπου 1 εκατοστό διαφορά..




 Αρκετά καλύτερα απο πριν και επιτέλους στην ιδια ευθεία.




 Σειρά είχε το υποπλαίσιο όπου έπρεπε να αλλαχτεί για να δεχτεί την "νέα" ουρά.
Η κατασκευή ενός προσωρινού(τι πιο μόνιμο άλλωστε) αντερ τεηλ για την προστασία των ηλεκτρικών...




Να ήταν και μαύρο το μπιτόνι ή μπετόνι....

 


Επιθετικότερη θέση οδήγησης σε σχέση με πριν όπως και αίσθηση λόγω έλλειψης σέλας.
Η  ουρά(Tyga , οπως και το υποπλαίσιο) ειναι φορ ρεης γιους ονλι και δεν εχει ούτε φανάρι πίσω.
Προβλήματα που ξεπεράστηκαν πολύ εύκολα απο τον Νίκο(http://www.twostrokeracelab.com/)
που ήταν ο πρωήν κάτοχος της εν λόγω ουράς και υποπλαισίου στο πολιτικό-αγωνιστικό Nsr mc28 του...





Αφού ετοιμάστηκε βγήκε να φωτογραφηθεί με φόντο την Αθήνα








Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις λένε , ας αφήσω το βίντεο λεω εγώ για να μην λέω πολλά...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου